fredag 13. juni 2014

Alt er lov - Nordsalten hobbyklubb

Bli med oss på denne utfordringen da vel, oppgaven er jo helt fri, så gleder meg vilt til og se deres kreasjoner :-) Oppgaven finner du inne HER.

For en stund siden var jeg innom en alternativ butikk som selger steiner. Innehaveren sa; Du trenger ikke tro på dette, bare prøv, for det funker. Og på meg funker det. Om det er psykosomatisk eller virkelig bryr jeg meg mindre om ;-) Så jeg kjøpte en stein til ei venninne også. Så da har jeg laget et kort jeg synes passer til. En fe laget om til moder jord.. Eller hva jeg tolker moder jord til iallefall ;-)



Papir : Basic Grey.
Motiv: Tidley Ink - fargelagt med distress
Tekst: Scrappmagasinet.
Blomster: Ukjent
Perler: Kort & Godt.
Swirl: Cheery Lynn Design


1 kommentar:

  1. Så nydelig kort Lena! Likte så godt fargene du har brukt, lekkert fargelagt motiv også!
    Ønsker deg ei fin sommeruke!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)