onsdag 15. april 2015

En ny utfordring.

Ja i dag kommer det altså en ny utfordring hos Nordsalten hobbyklubb. Og dette er en utfordring jeg virkelig liker. Jeg synes at vintage og shabby chic er fantastisk vakkert. Og det ligger så utrolig langt fra min vanlige stil. Men jeg higer etter og mestre den innimellom. Så jeg har virkelig prøvd denne gangen. Jeg fant til og med frem blomster ;-)
Så bli med oss og ta utfordringen da vel. HER finner du både utfordringen, og de fantastiske bidragene fra resten av DT teamet, som virkelig mestrer denne stilen :-)



Ark fra Maja Design
"motiv" arket er digitalt fra VintageLeChocolate
Elsker diesen er fra KaBoks
Bokstavene: Prima
Bladene: Memory box

1 kommentar:

  1. Så nydelig! Du mestrer denne stilen også du!
    :) Karen Elise

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)