mandag 27. juli 2015

Ferdig med ferie..og litt shopping.

Vel da er ferien endelig over for min del, og hverdagen skal starte igjen. Så bloggen min har vært eksepsjonelt stille.. Vært en uke i Hellas, også hentet jeg tantebarnet mitt og skulle ha han i 2 uker. Fikk ei venninne med hennes to på besøk, og dermed var jeg skutt. Kudos til alle foreldre der ute sier jeg bare. Leverte tantebarnet igjen nå på fredagen i Oslo, og kom hjem igjen i går kveld.

Hadde fått gavekort på bikuben av ei venninne, så koste meg der et par timer på lørdagen. Og brukte mer en bare gavekortet for og si det sånn... *flirer* Så nå er det bare og la inspirasjonen hente meg inn, og starte med litt kos ved scrappe pulten igjen :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)