mandag 15. august 2016

2 herlige utfordringer i en smekk ;-)

Da er det igjen en ny herlig utfordring hos Nordsalten Hobbyklubb, og denne gangen er det ikke lov med motivstempler eller bilder. Og siden jeg så og si alltid bruker motivstempler ble dette en flott utfordring for meg. I det jeg begynte kom jeg på at jeg har jo egentlig tatt en annen utfordring for lenge siden. I nyttårs innlegget mitt utfordret Irene meg med: Lag et kort med 3 mønsterpapirer og et tekststempel som motiv. Så da har jeg gjort akkurat det ;-)


Jeg fant frem rest arkene så ikke sikker på produsent, men tror det er kort & godt.
Stemplet har jeg kjøpt brukt, så aner ikke produsent der heller.
Men stjernene er en dies fra kaBoks

4 kommentarer:

  1. Så fint kort Lena:) Den teksten er nydelig og går rett i hjertet. Ha en fin uke!
    Klem

    SvarSlett
  2. Så elegant! Jätte fint! och texten är ju fantastisk.
    Kram Lisa

    SvarSlett
  3. Veldig enkelt, men veldig vakker kort

    SvarSlett
  4. Stilig! Stempelet er fra Papirdesign. Mvh Monika

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)