søndag 30. oktober 2016

Plagiat, lift eller skisse?

Ja det er spørsmålet jeg stiller i en artikkel inne hos The Paper Crafting. Jeg har valgt meg ut tre papirelskere som jeg velger og la meg inspirere av, og det ble e spennende reise.

Her viser jeg hva jeg har laget, men gå inn på TPC så får du se begge deler, og finner linker til de herlige papirkunstnerne som ga sin tillatelse til at jeg fikk bruke deres kreasjoner til denne artikkelen.


Jeg har brukt et motiv som er et kort fra upstairs, papir fra pink paislee, doily er English tea party/Cheery LynnDesign



Tekstene er fra Fynmark. Gullet er 2 forskjellige gullfarger fra Rub`n Buff. Blåfargen er Spice Tin fra Jenny Bowin i blanda litt H&M øyeskygge







Ark fra fabscrap, blomster fra WOC, blader fra memory box, dies fra kaBoks på alle bokstaver og tall


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)