fredag 1. mai 2020

Perler og bling hos Nordsalten

Ja da var vi i gang med en ny utfordring hos Nordsalten Hobbyklubb, og denne gangen vil vi se perler og eller bling.  Dette er virkelig ikke min sterke side, så det ble en real utfordring til meg også, og sånt liker jeg.

Jeg bestemte meg for for og lage takkekort til ei venninne, og tenkte at jeg ville bruke stjernestempelet mitt, og embosse det med en embossing som skinner litt. Også måtte det selvfølgelig ha litt farge, så da la jeg litt faded jeans distress ink som underlag. Litt vann skulle gjøre det ekstra fint, sånn bortsett fra at jeg tok på alt for mye vann. Så hadde en real utfordring med og redde kortet der ;-) Men synes det gikk ganske så greit, og her er resultatet.


Teksten er stempel fra Kort & Godt M-343
Stjernene er stempel fra Marion Emberson Design.
Har også brukt Wink of Stella i tusen takk teksten og alle stjernene, selv om det ikke syntes så godt på bildet. Men det ble virkelig flott i virkeligheten :-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)