onsdag 8. juni 2022

Shoppestopp stopp ;-)

 Er ikke så ofte en liten Arendalitt som meg kommer seg til Oslo. Så når jeg nå var innom Oslo måtte jeg jo ta turen innom hobbykunst, og der røyk den shoppestoppen ;-) 


Og i natt drømte jeg at Kort & Godt ville ha meg som designer og jeg fikk faktisk så panikk at jeg våknet grytidlig til og være meg. Det ville jo selvsagt vært en ære og få være med i designteamet til K&G, har jo haugevis av stempler derfra. Men akkurat nå har jeg jo kjøpt disse herlige stemplene fra Mathia Design ;-) 
Tilfeldighetene gjør også at jeg faktisk må sette meg ned og lage kort, har to bryllupskort som må lages, og jeg gleder meg. Dette blir første gangen på åresvis jeg faktisk setter meg ned i egen stue og faktisk lager et kort mens jeg koser meg. 
Whiiiiiii.......


3 kommentarer:

  1. Å så masse fint du har kjøpt :) Skjønner godt at kjøpestoppen sprekker når en stikker innom en slik butikk, ha ha. Kos deg med bryllupskortene og så får vi håpe du er sanndrømt ;)

    SvarSlett
  2. Eg pleier å seie at sidan eg ikkje røyker, snuser, drikker Pepsi Max (eller brus) og minimalt med alkohol, så har eg spart masse penger som eg kan bruke til hobbyen min 😁

    SvarSlett
    Svar
    1. Ny telefon, så har vist ikkje fått oppdatert navnet mitt når eg kommenterer

      Slett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)