søndag 6. november 2022

Kokos treff

 Jeg og min kusine kom over et fysisk treff som het Kokos. Det er en gruppe i Kongsberg som titt og ofte har treff. Og siden min kusine bor på Dal, fant vi ut at dette var jo ish halveis mellom oss ;-) Så da meldte vi oss på.
Og wow for en gjeng, de var helt fantastiske. Praten gikk jevnt, og jeg tror aldri jeg har vært så produktiv med tanke på hvor mange kort jeg lagde :-) 
Når jeg pakket så viste jeg ikke hva jeg skulle ha med meg, er jo så lenge siden jeg hadde vært på fysisk treff, så tok med meg noen bagger med resteting.... Og det var faktisk dsuperlurt for mitt vedkommende <3 

Vi fikk utlevert et helt ark med masse oppgaver på, og hver gang du hadde gjort en av oppgavene hang du opp det du hadde laget på en snor, og trakk et lodd. Jeg elsker når alle henger opp kreasjonene sine, det blir altså så fantastisk  flott, og så utrolig mye flott inspirasjon. 



 Stemplet er fra Mathia design
Dies ukjent.




Musa er en kuttefil jeg har fått laget opp, og glede er fra KaBoks




Ark fra restehaugen, Stempel og tekst fra Mathia Design




Ark og tekststempel fra Kort&Godt, motivstempel fra Krafting kimmie stamps.




Arket fikk vi på treffet, det var en av oppgavene. God jul die er fra KaBoks




Et anderledes julekort var oppgaven, og det synes jeg da at jeg fikk til. 




Tekststempel er fra Mathia design. 
Smultringen er fra et stempelsett jeg kjøpte brukt av en av jentene på treffet :-) 

Det var også en av de fine tingene med dette treffet. Man kunne ha med seg ting man gjerne ville selge, slik at andre kunne bruke det man ikke selv har brukt for lengre :-) 



Innsiden av kortet har plass til enten penger eller et gavekort :-) 
Tekststempelet her er også fra Mathia Design


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)