torsdag 12. januar 2023

Scrappehelg

Gleder meg vilt og hemningsløst til en helg med hobby.....

Digi Sørlandsscrappen & Bygdescrappen på tur!  Om du vil være med finner du billetter HER.

Og mens vi venter på at det braker løs fredag klokken ti, så har vi hatt en venteoppgave, inspirert av et bilde som er blitt lagt ut. Og her er da mitt bidrag til den :-) 


Papiret er Tropical Paradise fra Craft Consortium
Tekststempel fra Mathia design



Vært stille på meg på bloggfronten. Men jeg har vært litt aktiv i 2022 også. Så må se om jeg ikke kan finne frem det jeg har lagd, og tatt litt bilder og blogget litt i helgen også :-) Så får vel nyttårsforsettet mitt være og bli flinkere til og bruke bloggen. Jeg elsker jo og lese andre sine blogger :-) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)