søndag 14. januar 2024

Sørlandscrappen

 Digitreff med scrappegarasjen er alltid morsomt. Det er de beste treffene, og jeg håper jeg en dag får til og være med på et av de fysiske treffene deres. 


Oppgave en var snøfnugg, også skulle man la seg inspirere av en tekst. Og lykken var at jeg hadde et stempel med akkurat den teksten :-) 


Motivstempel fra Kort&Godt, tror også tekststemplet er derfra. Bakgrunnen er laget med snøstenisl fra Simon says stamp.




Nattutfordring fredag var et fargepalett og man måtte bruke minst fire av fargene.



Papir og bilde fra Maja Design, diecut fra KaBoks




Oppgave 2 var bruk negative dies, så ble ikke store greine fra meg, men jeg gjorde oppgaven ;-) 


Papir fra papirdesign, stempel fra Kort&Godt



Oppgave 3 var en skikke, og jeg ble veldig fornøyd med kortet altså...


Papiret er fra Simple Stories, Hjert og stjerne diecuts fra KaBoks.




Oppgave fire var bingobrett, og raden jeg valgte meg inneholdt; Rosa, stempel og #


Tekststemper fra Kort&God, motiv fra Hobbykunst.  Hjemmelagde perler.

Neste kort valgte jeg raden Dies,rosa og minst 3 lag








Hurtigutfordring 1 - vi vil se et kjøretøy... 
Vel......Fyttirakkern sier jeg.. Hadde en plan, fant et stempel jeg ville bruke med en sykkel. Tenkte fargerikt og whimsical. Men så hadde jeg bil stempel jeg ikke hadde brukt, og tenkte ja dette blir en utfordring. Bildet i hodet var fult av sterke farger og jeg satte igang med stor iver. Og hvordan det gikk fra lekent whimsical til Tim Holtz grunge aner jeg ikke.... Men gøy var det....


Motivstempel fra Papermania, tekststempel fra Kort&Godt og Staz. 


På lørdagen hadde vi også en ekstra oppgave etter et de hadde hatt en livesending med art journaling. Så den følte jeg meg veldig tøff når jeg heiv meg med, så dette er faktisk da min første Art journaling side ever... 





Hurtigoppgave 2 var oppgaven minst fem lag, og da gjaldt ikke papiret, så da tok jeg et ark fra hobbykunst, og festet det med 5 forskjellige høyder på 3D putene :-) 


Motiv fra Hobbykunst, tekst fra Kort&Godt


Så siste nattutfordring - Her skulle vi bli inspert av en sang; Isah og MariaMena - Alt du vil ha
Og ikke spør meg hva jeg ble inspirert av med disse to kortene her, men noe må det jo ha vært *ler så jeg dauer*. Men det skal sies at jeg ikke klarer og høre så godt etter når jeg hører den type musikk ;-) 















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)