søndag 15. september 2024

Digi sørlandsscrappen og bygdescrappen

Det er alltid gøy når scrappegarasjen setter igang. Og dette var ikke noe unntak. Det blir et litt anderledes treff da noen av oppgavene er litt mer utfordrende, og man får bare levere et bidrag per oppgave. Jeg liker dette, for det ser ut som om folk flest da tar seg tid til og lage det de lager, og ikke bare hiver ut haugevis av bidrag i håp om og ha større tjangse for og vinne en premie. 



Nattoppgave 1 var og følge en skisse, og her er min tolkning






Hurtigutfordring 2. Her skulle man bli inspirert av en video, og i videoen ble det laget et utradisjonelt julekort i en litt mixed media stil. Og eneste kravet var at det var et julekort. Så her er da mitt bidrag. 




Nattoppgave 2 var gull. Ikke min favoritt, men tok da utfordringen ;-) 




Så kom det jo en ekstraoppgave... Wiiiiii, og det var album. Fikk laget albumet, men kom ikke så langt at jeg rakk og pynte det. Vi fikk 5 timer og lage det på, så burde vel sikkert ha rekt mer, men sånn går det når man sitter og skravler og koser seg i tillegg til og scrappe ;-) 




Oppgave 1: Vi vil se minst 3 bretter. Og jeg fant da et kort jeg ville lage. Har aldri laget pop-up kort før, og jeg kunne jo seff ikke velge noe lett.... Denne var en hodebry da jeg måtte tilpasse målene til dies jeg hadde, da jeg og skalpellen ikke er venner ;-) Og må nok lage den slik at jeg får låst den sammen som et kort, for den spretter rimelig fort opp *lol*





Oppgave 2: La deg inspirere av fargene, også var det seff høstfarger, så her er mitt bidrag: 




Oppgave 3 var bingo, og jeg valgte; 3 farger, norsk tekst og enamel dots. Synes kanskje ikke så godt at det er 3 farger, men det er 4 forkjellige blåfarger, beige, brunt og sort.
 



Det var 2 oppgaver til, men de rakk ikke jeg for jeg knotet så lenge med pop-up kortet... Men gøy var det, og så utrolig mye flott inspirasjon og hente. Gleder meg allerede til neste treff :-) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)