onsdag 1. desember 2010

Julekalender...

Det var ikke bare jeg som har gitt bort kalendere i år. I dag har jeg vært og hentet pakke på posten,fra Monica... Og mens jeg hadde Monica på "øret" ga hun meg instrukser.. Jeg måtte finne frem kleshenger, tinnfat og lighter... ?????????????? FØR jeg åpnet pakken.... ?

Så med alt for hånden var det bare og begynne.. Og øverst i pakken lå det en julegave, og den kan jeg jo ikke åpne enda, så den la vi til side... Så en konvolutt hvor det sto 1.søndag i advent.. Og det var jo her tinnfatet kom inn i bildet... :-) Hadde ikke tinnfat, men sølvplett... ;-)
Men se så fint da... For det lå jo et lilla lys og et adventsdikt i...
( Tror det er noen som vil jeg skal feire jul..)



Også lå det noe stort i en hvit tøypose...... Og her kom kleshengeren i bildet... For YEEEESSSS jeg og har fått julekalender.. Moro.. Og hun har til og med sydd den selv.. Er hun ikke flink... :-)


Og gave nr 1 var ;


Ja her er det virkelig noen som vil ha meg i julestemmning ;-)
Så nå gleder jeg meg til morgendagens luke.. :-)

Mamma ble også forestesten veldig glad for kalenderen sin... *smiler stort*

1 kommentar:

  1. Så roligt med en egen julkalender. En CD med julemix. Oj det låter hur kul som helst.
    /Maria

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)