torsdag 30. desember 2010

Romjulsgaver

Dete er ikke så mange som får julegaver av meg, men siden jeg har startet med scrapping så fant jeg ut at det minste jeg kunne gjøre var og scrappe til noen av de menneskene rundt meg. Så da ble det en liten romjulsgave..
Kortene som fulgte med tok jeg IKKE bilder av.. Det fulgte med en pakke med julepapir fra en engelsk designer i et blad jeg kjøpte med utfordring om og lage kort ut av de.. Jeg tok utfordringen, og på det beste kan de kalles barnslig sjarmerende. *skamfullt flir* Men synes jo kalendrene mine ble ganske så fine til og være første forsøk så da legger jeg jo noen av de ut :-)



Og glemte og legge ut bildene av gavene jeg lagde til jul.. Mine første scrappede gaver :

   


1 kommentar:

  1. Kjempeflotte kalendere!

    Og virkelig lekre pakker. Nesten så man ikke kan pakke de opp;)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)