mandag 20. juni 2011

Dorullalbum

Monica, en av mine beste venner hadde bursdag i april, og av en eller annen merkelig grunn får jeg litt prestasjonsangst når jeg skal lage noe til henne. Men hun får mitt første prosjekt i alt jeg gjør. Så her er mitt første dorull kort, og mitt første forsøk på grunge. 
















Dorullkort laget av 4 doruller.
Papir : Rebel fra Glitz og Strawberry patch fra Basic Grey.
Stempler : Stampotique, papirloftet, norsk stempelblad, inkadinkado, oktober afternoon.
Pynt : Fra Nille, Panduro, europris, Prima, Tim Holtz, WildOrchCraft,


3 kommentarer:

  1. Wow, dette var rålekkert. Trenger ingen prestasjonsangst for dette i hvert fall.
    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  2. Ble misunnelig på Monica nå...;) Kjempe lekkert var det snuppa.

    SvarSlett
  3. Stilig..stilig!!!! Dette var jo kjempe-flott!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)