onsdag 7. september 2011

Bursdagskort

I går var jeg på kveldtreff på Jorun`s hobbyhjørne her i Arendal.. Jeg storkoste meg, og fikk begynt på bursdags kort til Roy. Jeg ble ikke ferdig, men gjorde det ferdig i dag. Og utpå kvelden her kom Roy hit, og han ble så glad at jeg fikk en super duper stor klem.. Sånt er gildt.. ;-)
Og iallefall når jeg og digger kortet. Jeg ble så utrolig super fornøyd med det. Bare se hvordan jeg har videreført mønsterarket opp på bokstavene.. Det må jo bety at jeg utvikler meg, og det er superb.. Hehe..




Kortet er 4,5" x 6"
Arket er Bo Bunny - Back to backs og gitaren er fra MM - varnished guitar justChillin`Boy.
Bokstaver og tall har jeg skjært ut på ecraften.
De to bildene er funnet på Google..
Bordene er en Martha Stewart punch
Gratulerer stempelet er fra North Star Stamps
Og bokstavstemplene er fra inque boutique...
Og charm har jeg kjøpt på Scrapmagasinet.

3 kommentarer:

  1. Det blei driiitstiiiilig, den blåfargen er jo bare helt skjønn.
    Håper du koste deg på treffet.
    Klem fra Ugla :o)

    SvarSlett
  2. Åh, jag gillar verkligen kort med lite ovanliga vikningar. Det här måste jag titta lite närmare på... hur du egentligen har gjort. Så snyggt!

    SvarSlett
  3. Tusen takk begge to.. Ja jeg storkosa meg på treffet, og det blir ikke det siste ;-)

    Og Cornelia ; Ideen fant jeg her ; http://www.youtube.com/watch?v=CXEturnO2z4&list=PL779C8AFA1AD8F177&index=19

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)