fredag 9. september 2011

Min aller første LO..

Da har jeg laget min aller første LO, og er så superstolt.. Viste ikke hva jeg skulle scrappe, har jo et par tantebarn, men de får jeg ikke lov og legge på nett, så da fant jeg ut at jeg fikk scrappe meg selv.. *flirer* Grunnen til at jeg har scrappet en LO er fordi utfordring`s maratonen handler jo om og bli utfordret. Og mitt kort nr 69 lenger ned her i bloggen er jo laget til #2 i denne maratonen.. LO her er laget til #1, #3 er også lagt ut, så får se om jeg ikke prøver meg på den også.. ;-)

Oppgaven her var ; A-avispapir B-blomster C-chipboard. Alle elementer skal synes.
Synes jeg har fått det til jeg, har til og med laget blomstene selv :-)





LO er 12"x12"

Vet ikke hvor designerpapiret er fra, men avisen er Dagbladet.. Hehe
Chipboard swirls ukjent, men bokstavene er fra Panduro.
Punchinella er fra Panduro
Blomstene er selvlaget. Borden er stanset ut på sølvpapir med Martha Stewart punch.
Det sorte båndet er fra Bikuben, fjær fra Scrapmagasinet og nettingen mener jeg er kjøpt på Kuttut.

5 kommentarer:

  1. Så stilig denne ble :-)
    Du må bare fortsette med å lage LOer.

    SvarSlett
  2. vet ikke hva en lo er men den var dritt kul :)

    SvarSlett
  3. En LO er en Layout.. Så enkelt sagt, en side med et bilde med pynt rundt.. *flirer*

    Og tusen takk for koselige kommentarer begge to :-)

    SvarSlett
  4. WOOOOOOW!! :) STILIG!! Dette kunne du altså... Fortsett gjerne med det. Likte godt avissidene og det flotte oppsettet generelt <3

    Hvordan har du laget blomsteren?

    Klem r!ta

    SvarSlett
  5. Tusen takk Rita.. Blomstene lager jeg ved og punche ut ca 5-7 scalllop sirkler. Krøller de sammen, bretter de ut og fester med en brad. Så tar jeg og sprayer hvert enkelt blad med vann mens jeg klemmer de sammen over bradèn. Lar de tørke, og bretter den så ut, og voila..

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)