mandag 29. oktober 2018

Gratulerer med dagen

Er utrolig takknemlig for at Linda fikk meg med på denne utfordringen inne hos Scrap og skravl på facebook. For jeg hadde faktisk kun scrappet et kort i år før denne utfordringen begynte.

Denne gangen var det forskjellige stilarter som var tema, og da var jeg kjapp med og velge meg ut CAS som stilart. Jeg digger stilen, men synes ofte det er vanskelig og få til nok store hvite områder. Så jeg havner vel oftere i stilen Whimsical har jeg lært nå ;-)


Stemplet aner jeg ikke hvor kommer fra, jeg har en liten bunke med ferdig fargelagte stempler jeg ofte har gjort når jeg er på treff, og før (og hender nå også) så glemte jeg og skrive bakpå hvem leverandøren var. 
Stjernene og det gule arket er stanset ut med produkter fra kaboks. Det grønne arket har fått smake en Martha Stewart punch. Stemplet er fra kort og godt mener jeg og huske.. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)