mandag 5. november 2018

Gratulerer med dagen

Oppgave 3 i utfordringen inne hos scrapp og skravl på facebook, og vi er halvveis inne i denne fantastiske gruppeutfordring. Denne gangen er det diverse feiringer vi fikk og velge mellom, og jeg fikk tildelt bursdag.

Jeg har tydlig samme utfordringen enda som før, nemlig det og ta bilder. Jeg aner ikke hvorfor det ble så gult, og jeg får faktisk ikke bakgrunnen hvitere uten og ødelegge bildet. Så må vel finne frem dagslyset igjen, og slutte og ta bilder inne :-)


Også har jeg igjen (klask på lanken) glemt og skrive ned hvilke produkter jeg har brukt. Ble jo så ivrig over bare og sitte og lage noe igjen ;-) Men jeg er ganske sikker på at stemplet er fra Norsk Stempelblad. Stjernene er en dies fra kaboks. Og bordene er pyntet med en Martha Stewart punch. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)