mandag 19. november 2018

Lilla gratulasjoner

Nest siste gruppeoppgave i utfordringen inne hos scrapp og skravl inne på facebook.
Denne gangen var utfordringen farger, og jeg fikk tildelt lilla. Jeg hadde et ferdig fargelagt motiv som jeg fargela for lenge siden liggendes, og ville gjerne bruke det. Og så gikk jeg nok litt over bord med pynt. Men sånn går det når man sitter sammen med poden og lager kort, og han viner for hver knapp og sier ohhhhhhh så fint ;-) For kortene jeg lager nå blir brukt i bursdager han reiser i. Og forrige skoleår gikk det med så mange, at det er like greit og begynne og lage opp en hel haug når man har mulighet til det :-)



Motiv stemplet er fra min favoritt produsent av motiver Craftin` Kimmie. Gratulerer stemplet er fra North Star Stamp. De flytende dråpene er laget med Viva paper pens.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)