mandag 26. november 2018

Julepost

Siste oppgave i gruppe utfordringen til scrap og skravl på facebook. Og først vil jeg få takke de jeg var på gruppe med for all tålmodighet. Jeg har levert så på tampen, at de må jo ha sitti med hjertet i halsen, og gruppeleder må ha bannet mer enn en gang over meg. Jeg kan ikke uttrykke en større takk en og si takk, så TAKK!
Siste oppgave var jul og ord. Jeg fikk utlevert ordet Julepost. Jeg var så sikker på at jeg hadde et flott stempel med akkurat det ordet. Men det hadde jeg ikke gitt ;-) Så printet det ut på en konvolutt, og lånte blyantene til poden og fargelegge med. Han har nemlig noen usedvanlig flotte derwent vannblyanter som fungerer på vanlig papir. Men du kan tro de fungerte på konvolutten min.. Nopp. Og siden jeg var ute i siste liten som vanlig, så fikk jeg ikke korrigert at jeg bare smudget hele julepost.. Igjen, jeg sier det er rett og slett straffen altså.. *flirer*


Julenissen er stempel fra Panduro, det er også mistellsteinen. "frimerket" er klippet ut fra et Kort&Godt ark, og postkort stemplet er jeg ikke sikker på hvor er fra. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)