fredag 1. januar 2021

Inspirert av mitt første kort.......

 Ja, som du ser av overskriften så er det altså mitt første kort her i bloggen det skal handle om i dag. For årets første utfordring hos Nordsalten hobbyklubb er nettopp det: La deg inspirere av ditt første kort i bloggen. 

Jeg leitet meg bakover og fant et innlegg som het Mitt første døgn som scrapper. Og jeg må si at jaggu var jeg ambisiøs. Jeg lagde ikke bare helt plaine kort, jeg måtte prøve bretteteknikker og hemmelige rom *flirer* Det kortet jeg valgte og la meg inspirere av, har jeg brukt et stempel fra panduro. Jeg hadde håpet jeg hadde det enda, men fant det ikke, så måtte bruke andre. Men går fortsatt for monstre altså ;-)

Jeg hadde "revet" en ramme, og fargelagt med fargeblyanter. Så isteden for og rive en ramme nå har jeg brukt en dies jeg har liggende. Og siden jeg sjeldent bruker fargeblyantene mine, så har jeg tatt de frem igjen. Og jeg må si at resultatet er litt annerledes denne gangen. Gudskjelov må man vel kanskje si... *ler* Har sneket inn litt distress i bakgrunnen, men monsterne er ene og alene fargeblyanter. 







Men jeg syntes faktisk dette var en hyggelig reise bakover, og det var supergøy og kopiere seg selv. Så jeg håper at du blir med på utfordringen hos Nordsalten slik at jeg kan få se hvordan akkurat du lar deg inspirere av ditt første kort. 


3 kommentarer:

  1. Det var litt av ein utvikling du har hatt sidan du starta for ca.10 år sidan 😃 Morsom utfordring som eg må prøve meg på. Mitt første innlegg på bloggen er også frå 2010.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så gøy at du hiver deg med, gleder meg til og se :-)

      Slett
  2. Kjempe kult kort:) Liker veldig godt stilen din

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)