fredag 12. februar 2021

Digitalt treff med Hobbylageret.

 Er det noe jeg ikke skal skryte på meg om dagen så er det og være aktiv med hobbyen min. Det er ikke fordi jeg ikke vil, men rett og slett fordi jeg ikke finner tid og energi i hverdagen til og holde på.

Men nå i helgen har jeg barnefri, også ringte min kusine og fortalte at hobbylageret hadde digitalt treff. Gratis til og med. Så da var det ingen unnskyldninger for og ikke bli med, så da heiv jeg meg rundt og ble med. 

Første oppgaven jeg har valgt meg er oppgave to som handler om resirkulering og gjenbruk. Det er lagt ut fire oppgaver i dag, så ta deg turen inn da vel. Det kommer flere oppgaver i løpet av helgen, og de har også live sendinger :-) 




Jeg ble veldig fornøyd selv, og dette er jo da faktisk mitt aller første prosjekt i år ;-) Så neste oppgave jeg velger meg tenker jeg blir; Lag et kort, men alt må gjentas tre ganger... Whii, gleder meg.. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)