lørdag 13. februar 2021

Digitalt treff med Hobbylageret dag 2

 Vel det ble ikke kort med tre elementer laget i dag, for i dag kom det enda fire nye oppgaver. Så da valgte jeg meg oppgave 5 som var og lage et slimline kort. Etter et kort glimt der inne så ser jeg at ingen der inne har den stilen jeg bruker mest. Så da bestemte jeg meg for og virkelig være minimalistisk, og laget et veldig enkelt kort. Men jeg ble veldig fornøyd med resultatet, og dette er iallfall ikke mitt siste slimline kort, for dette syntes jeg var veldig gøy :-) 


Teksten er fra Kort & Godt, motivstemplet er fra Ladybug and friends. 

Blir nok ikke mer scrapping en dette i dag, for nå skal jeg også prøve og være sosial med min nærkontakt, så da blir det middag, snop, skravling og kanskje litt serier ;-) 
Men det er fortsatt masse tid igjen til og bli med på moroa på treffet, så bare hiv deg rundt og bli meg om du vil :-)


1 kommentar:

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)