lørdag 26. juni 2021

Scrappehjertet

 Sist jeg handlet på nett klarte jeg to ganger og bestille feil, så nå var jeg fast bestemt på og finne en fysisk butikk jeg kunne handle i. Jeg spurte inne på scrapp og skravl om butikker herfra til Oslo, og fikk noen gode svar. Så denne gangen reiste jeg innom Scrappehjertet i Stavern. Og det var en herlig liten butikk, med scrapping i den ene delen og garn i andre delen. Og jeg er imponert over hvor ryddig og flott det var der, når de hadde så mange godsaker og velge imellom. Så dette er virkelig en butikk jeg anbefaler deg og reise innom om du kjører forbi. Det er bare ti, femten min avstikker fra motorveien. 


Og bare se posen jeg fikk da, bare den er jo verdt turen alene ;-) 


Og dette var hva jeg fylte den med. Ikke så store greiene, men skulle bare ha blekk, så mer en jeg regnet med. poden ble med inn så han fant ark til bursdagskort ;-) Så da får vi se da om jeg ikke får til og være litt kreativ :-) 







1 kommentar:

  1. Ja, viktig å støtte dei fysiske butikkene. Pleier alltid å søke opp om det finnes scrappebutikker der eg er på reis.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)