søndag 27. mars 2022

Bikuben vårscrapp

 Da har man hatt en herlig helg med flotte mennesker på vårscrappen til Bikuben. Tusen takk for flott opplegg, og flotte oppgaver. 

Jeg rakk ikke og gjøre så veldig mye, men noen få kort fikk jeg da laget ;-) 



Dette kortet ble laget til utfordringen konfirmant. og dette kortet ble for meg meg et ekstremt stort bevis for at det som var i hodet, ikke kom på papiret... *flirer* Men var 60% fornøyd da, så får ta med det som påfyll til neste gang ;-) 





Dette var til den første nattutfordringen hvor man skulle la seg inspirere av et bilde, og bilde var dette her :






Laget til utfordringen : Til Gutta
Var så fornøy når jeg fant et ark hvor det stod man cave på... <3 




Hurtigutfordring, og dette var virkelig hurtig, så måtte til og lage et litt mer ordentlig også *flirer* 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)