søndag 15. oktober 2023

Bygdescrappen

 Da har jeg og min kusine igjen møttes ish halvveis til fysisk treff. Denne gangen gikk turen til Bygdescrappen. 
Jeg har alltid vært en stor fan av Elisabeth Bakken, hun lager de mest fantastiske kreasjonene. Så  det var helt fantastisk for meg og møte henne i det virkelige liv. Har jo møtt henne når vi har vært på samme designteam, og i farta husker jeg ikke engang hvilket vi har vært sammen i... *flaut* 

Møtte også mange andre helt fantastiske mennesker, og det virker som om scrappemiljøet her på Hokksund er veldig stort, og de møtes også utenfor treffdager både igjenom skype og hjemme hos hverandre. 

Treffet varte kun fra lørdag til søndag. Det var ikke så mange oppgaver, og oppgavene måtte leveres på nett. Skulle virkelig ønske treffet var fra fredag, slik at det er verdt og reise så langt. Man blir jo døsliten av og kjøre over tre timer samme dag som man skal scrappe hele dagen og natten ;-) 
Kjente også veldig på at det og levere digitalt gjorde at det sosiale ikke ble det samme. Ofte så samles man jo rundt det som er blir stilt opp/ut, og skravler. Når ting leveres digitalt kreves det at man er litt utadvent og tørr og gå bort til alle de ukjente og titte. 

Men fikk da laget noen kort mellom all skravlingen, for ja jeg er ikke sjenert ;-) 




Laget til venteoppgaven mens jeg var på treffet, oppgaven var og la seg inspirere av et bilde ;-) 
Arket er fra Prima. Tekst die ukjent opphav. 





Også laget til venteoppgaven mens jeg var på treffet :-) 



La deg inspirere av bilet, og bildet var av et juletre, så da ble det fargene og tema som ble min inspirasjon. 



Enda en oppgaven hvor man skulle la seg inspiere av et bilde, så valgte da fargene og bildet var ganske romantisk, så prøvde og lage det litt romantisk ;-) 




Så var det en skisseutfordring, og dette ble resultatet av den :-) 

Og det var alle oppgavene som ble lagt ut. 

Begynte på enda et til, men ble ikke ferdig tidsnok til og levere til oppgavene, men legger det jo ut her fordetom ;-) 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)