torsdag 14. desember 2023

Mistet munn og mæle har jeg gjort

 Ja jeg har mistet munn og mæle.. Det kan se slik ut på bloggen, men det er ikke akkurat derfor nå. 

Jeg har en bekjent som sluttet og scrappe for ti år siden. Så fikk jeg en messenger mld om at hun nå ryddet i boden, og hun lurte på om jeg ville ha det hun hadde av scrappesaker. Og det sa jeg selvfølgelig ikke nei til ;-) 

Jeg gledet meg så til og få nye skatter, men lite viste jeg at jeg skulle få såååååå mye.... Jeg trodde det kanskje var en liten eske med resteting, men neida, se på det bilde her da: 


Den esken var altså så tung at jeg nesten ikke klarte og bære den inn hjemme. Og det var så sykt mye skatter her. Så nå skal jeg sette meg ned og dedikere de 10 neste kortene til fantastiske Annette, og kun bruke ting fra denne skattekisten. Hun hadde tidligere bloggen som het Josefines vindu. 

Og nå må jeg faktisk henge i, jeg har jo ikke eget scrapperom, og jeg har faktisk ikke plass til alt dette i skapet mitt på stua *Shitpommfritt*



2 kommentarer:

  1. WOW!! Julaften på forskudd :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Må være både jul og bursdag på forskudd i ti år fremover... ;-)

      Slett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)