lørdag 30. desember 2023

Skypetreff

Noen av jentene jeg møtte på bygdescrappen har en egen gruppe på messenger hvor de innimellom avtaler og møtes på skype for og scrappe sammen. Jeg er så takknemlig for at jeg har fått lov og være en del av den gruppen. 
For jeg må inndrømme at det er mye kosligere og scrappe når man scrapper sammen med noen. 

Så mens vi satt og skravlet der ble det 2 kort til lagd, disse ble laget til utfordringen til scrappegarasjen inspirerer



Oppgaven her var bingo, og jeg valgte da raden som ble, stempel, embossing, hyssing/bånd. 





Her var oppgaven og bruke enten noter eller bokark. 




Og begge kortene har selvsagt noe fra scrappehaugen fra Annette, så da er dette kort 3 og 4 dedikert til Annette  <3 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)