torsdag 28. desember 2023

Kosescrapping

 I dag har har jeg scrappet på skype med kusina, og et par jenter jeg møtte på bygdescrappen. 

Kusinen min scrappet til utforingen inne på facebook sidene til scrappegarasjen inspirerer.  Så da måtte jeg jo titte litt på oppgavene jeg også ;-)  Og siden jeg likte de, begynnte jeg med oppgaven: La deg inspirere av en julesang. 



Kortet er inspirert av sangen Ho ho ho av SIA. 

Og siden dette kortet passer til utfordringen til Scrappelyst, så deltar jeg der med dette kortet også ;-) TheMaleroomchallengeblogg  has Christmas as a theme. 
Happy Little stamper have a challenge use watercolor, and the background is made in distress water color. 



Neste oppgave var og la seg inspirere av fargen grønn, og denne ble da grønn nok :-) 


Begge kortene har scrappeting fra scrappehaugen jeg fikk av Annette, så dette blir kort nummer 1 og 2 dedikert til Annette ;-) 

4 kommentarer:

  1. Super fun cards! I love the tiny gnome ;) - Thanks for joining in at HLS Watercoloring and TMR

    SvarSlett
  2. Knalltøft julekort, jeg digger det. Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. Skikkelig stilig julekort!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst!

    DT Linda

    SvarSlett
  4. Fantastic Christmas card. Thank you for company at The Male Room chalenge. Goga

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)