torsdag 15. april 2010

Alt må være hvitt..

Det er nå gått noen dager siden sjenken fikk sitt nye bosted på mitt rom. Og jeg har funnet ut at min sorte bokhylle, og brune godluktbrenner ikke passer helt inn. Så det må jeg jo gjøre noe med...
Så da går turen ned til butikken for og kjøpe hvit lakk, for bokhyllen er jo i stål. Kjører som en maniac hjem, for jeg må jo begynne prosjektet FØR min mor oppdager at jeg har begynt... Jeg har nemlig hørt at det er lettere og be om tilgivelse en tilatelse.. :-)
Første strøk ble dermed gjenomført i beste velgående ute på gårdsplassen... Mohahaha....
For klok av skade hadde jeg lært og hadde rett... min mor kommer hjem fra jobb, ser argt på meg, rister på hodet. Og sier... du søler ikke lakk utover de nye steinhellene, det sier jeg deg bare...før hun forsvant inn...
Jeg ble faktisk litt redd, så andre strøket ble foretatt i garagen.. ;-)
Men jeg er strålende førnøyd med forvandlingen, og glemmer dermed fort min mors oppgitthet...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)