lørdag 2. april 2011

Glad i deg

KOM utfordringer... 
Utfordring 1 gikk jeg glipp av, nummer to hadde jeg ikke utstyr til, men nr 3 kunne jeg klare.... 
Satte i gang og lagde et kort, og ble så fornøyd...Oppgaven var embossing... 
Vel ferdig måtte jeg lese igjenom reglene og så at jeg skulle jo ikke lage et helt kort bare forsiden.. Så da måtte jeg lage et nytt et. Men her er iallefall mitt første forsøk med embossing. Nesten alt er embosset, til og med knappen :-)








Kortet er et 6"x6"
Papir : Hvit bazzill svertet med distress inc fargen vintage photo.
           Designerark brunt ?????
           De to delene med beige "ark" er egentlig gulvbeskyttelse kjøpt på europris :-)
Stempel : Compass fra Tattered Angels
Bokstaver : Panduro embosset med distress powder i fargen milled lavender
Blomster : Rosene er fra WildOrchcrafts.com og to av de er embosset med distress powder i fargen valnut stain.              
                De andre blomstene er fra Prima.
Blonder : Kuttut



Jeg blir super takknemlig om noen kan hjelpe meg med produsentene av ting jeg har satt ? ved.

98% av mine ting er nemlig kjøpt brukt inne på scrapping.no, så jeg hvet virkelig ikke hvor ting kommer fra.

Og en av de tingene jeg setter stor pris på når jeg leser andre sine blogger er at de skriver produsenten på ting ! 


1 kommentar:

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)