torsdag 28. april 2011

Dåpsinvitasjoner

Min venninde elsket mitt forslag til dåpskort... Jeg fortalte henne at jeg har all pynten, men at vi måtte ut og kjøpe kort. Vi avtale at hun skulle betale for papiret, og jeg har advarte henne tidligere om at dette er en ganske dyr hobby. Men når vi kom til butikken ble det måpeansikt, og resultatet ble et ganske så mye "enklere" kort. For 12kr for et ark kom ikke på tale når man måtte ha kartong til 6kr under.. Herregud lissom.. sjokk 
Så da har jeg faktisk lagt mitt første kort "etter kundens ønske". 

(Innsiden er "litt" sladdet etter ønske fra familien)









Kortet er 6"x6"
Papir : Rosa Bazzill
Stempel : Dåp - North Star Stamps
               Bamsen - Magnolia
               Foten - Panduro
               Sommerfuglen - North Star Stamps
Blomst : ???
Bånd : 3mm silkebånd.



Jeg blir super takknemlig om noen kan hjelpe meg med produsentene av ting jeg har satt ? ved.

98% av mine ting er nemlig kjøpt brukt inne på scrapping.no, så jeg hvet virkelig ikke hvor ting kommer fra.
 Og en av de tingene jeg setter stor pris på når jeg leser andre sine blogger er at de skriver produsenten på ting ! 


2 kommentarer:

  1. For noen NYDELIGE innbydelser du har laget. Innsiden var bare sååå utrolig fin da...

    SvarSlett
  2. Bamsen er fra Magnolia.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)