mandag 11. april 2011

Bursdag kort

Da har jeg vært på mitt første treff.. Grorudtreffet. Og jeg storkoste meg.. 70 hærlige jenter med samme hobby under samme tak.. Fikk ikke laget så mye, for jeg ble mer opptatt av og se på de andre og lære. Men en kompis har bursdag nå, så da måtte jeg jo bare lage et kort til ham, og her er det :-)



Kortet er 6"x4 1/4"
Papir : Blå bazzill
           Designerark ???????
Stempler : innvendig - North Star Stamps
                Utvendig - Bursdag fra North Star Stamp
                                 Sirklene  - De første fire er fra Aud design. Gratulerer sirkelen er fra papirloftet.
                                  Den neste og siste ?????????


Jeg blir super takknemlig om noen kan hjelpe meg med produsentene av ting jeg har satt ? ved.

98% av mine ting er nemlig kjøpt brukt inne på scrapping.no, så jeg hvet virkelig ikke hvor ting kommer fra.
 Og en av de tingene jeg setter stor pris på når jeg leser andre sine blogger er at de skriver produsenten på ting ! 


2 kommentarer:

  1. Er ganske sikker på at de fleste sirkelstemplene kommer fra Scrapmagasinet. :)

    SvarSlett
  2. miss Lena please write me for my son vedatoganogan@hotmail.com

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)