torsdag 9. februar 2012

Fargeutfordring hos ScrappaLoss

Scrappaloss har nå en fargeutfordring, hvor de utfordrer leserne til og være med og inspirere. Fargene du skal la deg inspirere av er :


Selv synes jeg dette var så supervanskelig, helt til jeg klarte og tenke litt barnslig.. Så her er mitt bidrag : 


Kartongen er fra cc hobby
Monstrene er stempel fra Panduro, fargelagt med Derwant.  Knappene er også kjøpt på Panduro
Tekst stempelet er fra Vibeke Spigseth

Og tro meg når jeg sier at den lysegrønne er enda mer knæsj i virkligheten.. Får bare ikke til og ta ordentlig bilde... Og har DU lyst til og være med og inspirere finner du utfordringen HER. Den varer frem til 12.02.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)