mandag 6. februar 2012

Challenge again ;-)

Ny natt, ny utfordring, og her kommer da faktisk en lift/inspirasjon fra et Ronja 77 kort som Monica har valgt ut... ;-) Igjen er jeg superspent på Monica sitt resultat. For gårsnattens utfordring var vi iallefall veldig forskjellige på.. Supergøy altså :-)

Her er mitt bidrag :




Kortet er 6"X6"
Jeg har brukt egenlagd mist og litt tattered angel mist om hver andre..
Tegnet inn et øye og skrevet for hånd. Litt sånn Art Journal inspirert følte jeg.

Kortet vi skulle Lifte/bli inspirert av kommer under her, og trykker du på bildet kommer du til bloggen hennes. Og den er virkelig verd et besøk, for hun lager utrolig mye flott.




Og vil du se hvordan Monica tolket det, finner du bloggen hennes HER




1 kommentar:

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)