fredag 4. mai 2012

En eske sa du... ?

Har ryddet litt i mine klær..
For de som kjenner meg så vet de hvordan jeg har pleid og handle.. Det er jo helt absurd. Så nå skal jeg lage en liten side hvor jeg skal prøve og selge noe av det.. Masse av det er jo helt ubrukt..
Og når jeg først hadde tatt bilder av alt som skulle selges, så hadde jeg jo ikke lyst til og legge det tilbake i kles skapet mitt, så jeg blaffrett pent med øynene og spurte min mor om jeg kunne sette 1 banan eske på boden..
En eske sa du...? spurte mamma.. JA, EN eske svarte jeg da... Hun smilte, og sa ja, det kan du vel....


Jeg løy ikke, jeg sa ingenting om høyden... *flirer*


4 kommentarer:

  1. En eske er en eske ;-D
    Jeg skulle nok ha tatt meg en runde i klesskapet mitt jeg også...

    SvarSlett
  2. Haha, den var god ;-)
    Deilig å få ryddet litt da!
    Ønsker deg en fin uke :))))

    SvarSlett
  3. Thihi.......d var jo en eske det der......thihi... kjenner jeg gjerne skulle tatt en titt i den haugen :)

    SvarSlett
  4. Hahaha - helt herlig:-D

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)