fredag 11. mai 2012

KOM oppgave uke 9

Ja da var det på tide og legge ut enda et kort jeg har deltatt i KOM inne på scrapping.no med.
Oppgaven denne gangen var :


Denne uken synes jeg vi skal utfordre oss enda mer en vi pleier.. Vi ser mye lag på lag og romantiske flotte kort her inne... Så derfor vil jeg se.........
.....
..
ONE LAYER kort...

Og her er da mitt resultat : 


Kortet er standard A2
Stemplene er fra : Imagisence, Tim Holtz og Stamping up!
Fargelagt med distress.

Jeg lagde et nesten lignende midt i natten på Grorud treffet.... Det så slik ut :


Og første forsøket på og levere til KOM så ble jeg ikke fornøyd med fargeleggingen, men jeg legger det nå ut her. Jeg har jo lovt og legge ut alle kort, uansett om de er fine eller ei.. *hehe*


Og til sist vil jeg si tusen takk til Kreativ hobby som gjør denne konkurransen mulig.






3 kommentarer:

  1. Du er så vanvittig flink med kortene dine. Vært ofte innom bloggen din og titta, men er aldri flink til å kommentere. Skjerpe meg!!
    Du inspirer meg i kort laging og jeg må alltid innom bloggen din når jeg skal lage ett :)
    Tusen takk for at du har lagt igjen kommentar i min :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Morsomt kort. Ha en flott uke :)

    SvarSlett
  3. Galet snygga, gillar alla versionerna!!
    Underbara stämplar...
    Ha det gott!

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)