onsdag 2. januar 2019

Gled en venn

Denne månedens utfordring inne hos Nordsalten Hobbyklubb handler om og glede en venn. Jeg prøver og bruke ting som har ligget her en stund, og dette motivet har ligget her ferdig fargelagt i sikkert 3 år. Jeg ville gjerne bruke kort & godt stemplene mine siden de er sponsor denne måneden. Så stemplet M-184 på brun kartong, men da kom poden og snappet det, for det synes han var så fint. Så denne gangen viser jeg frem kort fra han også.



Motivet er fra Lily of the valley. Stjernene i bakgrunnen er fra Marion Emberson Design, og tekst stemplene er fra kort & godt plate M-343. 



Her har da poden på 7 år kost seg. Bakgrunnen er kort  godt plate M-184. Så fant han også noen ferdig fargelagte motiver som han limte på (aner ikke produsent). Han fargela også litt inn i "rutene" på bakgrunnen med derwentene sine. Teksten er fra plate M-120. Og bak (bilde under) Har han brukt håndlaget stemplet fra plate M-360. Stjernene er fra kaboks.


1 kommentar:

  1. Jeg blir litt lykkelig av sånne livsbejaende farger på kort:) Å så koselig med en scrappe kompis! Innsatsen hans er verd en aplaus:)

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)