lørdag 12. januar 2019

Nettvern

Jeg er jo DT inne hos Nordsalten Hobbyklubb, og en periode her fikk jeg helt panikk når jeg fikk beskjed om at det var virus på siden så jeg kom ikke inn. Jeg sjekket opp i det, og det viser seg og være bare mangelen på 1 s.  Så da har jeg skrevet en artikkel om den manglende s`en, og kanskje mangler din side også det? For det gjorde min private i tillegg også, så artikkelen er nok verdt en titt for de fleste.

Og selvfølgelig måtte jeg ta utfordringen med og prøve og lage et virusinfisert kort. Og jeg synes viruset mitt ble rett så herlig ;-)


Bakgrunnen er et stjerne stempel fra Marion Emberson Designs. Motivet og teksten er Spooky Boo Digi Stamp malt med distress.

1 kommentar:

  1. Denne her en nyttig artikkel. Plutselig blir sånne små ekle sider holdt ute av bloggen min så takk! Er innom bloggen din en gang i mellom for inspirasjon:) du har så mye morsomt her!
    Ha en fin dag Ingunn

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)