onsdag 1. mai 2019

Analoge farger

Jeg digger utfordringen som Nordsalten hobbyklubb har denne måneden, analoge fargeforhold.
For selv om de fleste av oss sikkert har laget haugevis av kort med dette uten og vite det, så får nok noen nesten litt panikk når de hører "faguttrykket" for stilen. Men det er jo bare tre nabofarger som gir en følelse av ombre sidelengs som jo er så populært om dagen.

Jeg valgte og gå for blå, turkis"ish" og grønn. Og jeg ble superfornøyd med resultatet.  Det ble liksom litt mer av en utfordring når man ble bedt om og gjøre det slik, heller en når det bare ender opp sånn... Skjønner du hva jeg mener :-)



Jeg har brukt distress fargene: Faded jeans, Mermaid lagoon og craced pistachio
Stemplet bursdagsgutt er fra Kort og Godt
Hurra er dies fra KaBoks, og skoene er fra dixi craft. 


Legger ved et bilde av det fargehjulet jeg synes er veldig enkelt og bruke :-) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)