søndag 14. mars 2021

Bygdescrappen

 Da var det enda en treffhelg.. Liker det her altså... Men når sant skal sies så hadde jeg glemt og blogge denne helgen, så den skrives 10.april. Og  jeg oppdaget det fordi jeg nå sitter og er med på Sørlandstreffet :-) 

Og for de av dere som kjenner meg så vet dere jo at jeg har eksepsjonelt dårlig hukommelse, så nå husker jeg nok ikke hva oppgavene var på treffet, men jeg legger nå ut kortene jeg lagde i det minste ;-) 



Oppgaven her var og bruke en binders, og det fikk jeg da til :-)





Her skulle man la seg inspirere av et bilde, og bildet hadde sånne rosa blomster som papiret her har!





Lurer på om dette kunne ha vært en skisse, ikke sikker ;-)






Og dette var nok garantert en brette teknikk oppgave, og siden poden elsker disse kortene lagde jeg enda et bursdagskort han kan bruke :-) 





Og her har jeg ingen anelse engang om hva oppgaven kan ha vært... *rødmer*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)