mandag 1. mars 2021

Lag din egen bakgrunn

 Da var det tid for en ny utfordring igjen hos Nordsalten hobbyklubb, og denne gangen vil vi at du skal lage din egen bakgrunn. 

Jeg må innrømme at jeg egentlig fikk litt småpanikk når jeg hørte hva utfordringen var, for når jeg tenker på egen bakgrunn så tenker jeg fort på alle disse scrapperne som leker rundt med maling, spray, alkoblekk og diverse ting jeg aldri har hørt navnet på engang. Og den stilen ligger veldig langt unna min stil, så da måtte jeg ta turen på google for og se om jeg kunne finne noen teknikker jeg kanskje hadde produkter til. Og da gikk det til min store lettelse opp for meg at jeg kan lage bakgrunnen av alt mulig egentlig, så lenge jeg ikke bruker ferdig papir. Så dermed fikk jeg brukt en av stensilene mine for første gang. Og jeg er strålende fornøyd ;-) 

Så nå gleder jeg meg vilt til og se hva alle bidragene som kommer inn. Bli med du og da vel ;-) 



Stensilen er fra TCW og heter Halftone Vortex. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)