mandag 9. februar 2015

Kalender 2015

Litt i seneste laget det her da. men jeg har fått en del spørsmål her hjemme om kalenderen min. For jeg har laget den selv. Ligger mye gratis på nett, men de begynner jo på søndag som regel. Og det liker ikke jeg. Også liker jeg og ha et skrivefelt. Så da lagde jeg meg min egen. Så siden det var noen som likte den, tenkte jeg at jeg kan jo like så godt dele den med dere :-) Den er ikke perfekt, det er jo mitt første forsøk, men den fungerer for meg ;-)

Slik ser den ut :



Og HER kan du laste ned hele kalenderen.

Det er en download knapp helt til høyre på siden, under feltet som heter action.




1 kommentar:

  1. Stilig kalender! Likte også det notatfeltet du har med på høyresida.

    SvarSlett

Tusen takk for kommentarer, jeg setter utrolig stor pris på de :-)